dinsdag 30 juni 2015

Einde kuur



Ondertussen zijn we 3 weken verder. Halverwege de kuur had ik controle, en bleek mijn longfunctie weer aan het stijgen te zijn. ik moest de helft nog, maar mijn arts vertrouwde het voldoende om mijn kuur van 3 weken af te maken, en dan te stoppen. Dat was gisteren. Gistermiddag ben ik weer van het infuus gegaan. Precies op het juiste moment, want gisteravond mocht ik mijn jurk gaan passen :) Leuk! Net voor de "niet-normaal-warme-dagen" die er aan komen. Komende dagen zal ik denk vooral veel binnen blijven. Op een bezoekje aan mijn vriendin na, die bevallen is, en de verjaardag van mijn vriend vrijdag! Gelukkig heb ik extra zouttabletten die me er door zullen moeten gaan helpen ;-) Net als anders, is het weer heerlijk om van het infuus af te zijn. Je hebt gelijk weer zoveel meer bewegingsvrijheid! In ons huisje gaat het klussen gestaag door. we zijn nu bezig met alle "kleine" dingen afwerken, zoals stopcontacten en lampen ophangen etc. Heerlijk! Dan hebben we hierna lekker alle tijd om ons huisje in te richten, te verhuizen, op vakantie te gaan, en nog even wat dingen te regelen voor de bruiloft! Druk, maar super leuk!

 
Groetjes Marianne

Geen opmerkingen: